Saturday, August 14, 2010

focus on this!!!

ari sabtu aku kene g mlaka sbb nk amek abg aku.suh nek moto tp kesian plak sbb brg abg aku bnyk.sbgai adek yg penyayang,aku gerak.pas anta mama g skola(ade seminar) aku trus memecut ke mlaka.aku pikir2,bek bwk cousin aku sbb dye taw jalan.good.ondaway jek pun.aku singgah umah pakteh amek idan.aku ingat aku da lmbt sbb kul lapan td abg aku da msj.rupe2nye aku setengah jam awal kowt.xpe2.naseb bwk kamera.berbekalkan ilmu di dada,aku round satu masjid tanah tuh ngan idan.environment dye tersangatlah antik dan klasik.satu scenery yg aku suke.apalagi.....SNAP!SNAP!SNAP!






3 comments:

Unknown said...

Gmbr ni ko amik kt ner?
Cm area2 pekan masjid tanah jerk...
huhuuhu..

Unknown said...

ko masjid tanah area maner weh?
umah aq dekat2 area pekan jerk kotttt...
huhuuh.....
kedai gunting rmbut tu,
kedai kawan aq....
huhhuuuh....

pen ibanez said...

aku duk semban la.
time nih aku g amek abg aku.
sajek lpak2 amek gmbr sementra tnggu dye.