Saturday, August 7, 2010

tercapai sudah hajatku...

pas smayang jumat,bdak2 ni nk g alamanda.aku pown ngat nk join sbb nk carik lens.mama da bg greenlite."nk bli,bli la.adek yg nk pkai,".syg mama.sblum gerak, singgah dlu mkn cendol kt tpi maktab aku.credit to abg shahril kerana dgn ikhlasnya menunggu kami di sana untuk memayungi kami.beerrrpppp.ade la dlm stgah jam lpak sana,kitorg gerak g alamanda.abg shahril ade keje katenye.berbekalkan NAT4452,seploh minit jek smpai alamanda.aku pown mulekn pncarian aku.ade satu kdai kamera,potrait lens dye.mmaaannggaaaiii.4rat.tnpa bnyk bunyik tros blah.cokik darah.smpai la kt satu kdai lg.

"Bos,50mm f1.8 ade??"kataku.
"ade.ade.bnyk ade,".
"brapa eh bos??".
"RM290".

wah,golden oppotunity.aku test kt kamera aku.pastu tros angkat.ciap ada sticker ori canon.alhamdulilah.

target pasni nk bli filter,tripod and tmbah knowledge.hehehe.

No comments: