Tuesday, June 14, 2011

moga ketemu lagi!!!

huhu.dekat 5 ari gak la mama aku g melawat negara orang.x jauh mane pon.indonesia jek.indon x indon la, dripd aku yg da 21 taun idup tp x pnah naek kapai terbang pon.ade jek mama aku ajak tp ntah la.sbb mama aku g ngan membe2 dye.xdela risau sgt.tp ble mama aku blek, dye ade ckp...

"naseb baek adik x pegi.kalo x kompem boring sbb tour dye x menarik.xbnyk tmpat g".

agak bernaseb baek di situ sbb dpt menjimatkan duit mama aku.bleh bajet g tempat laen.hehehe :p

seperti biasa, sebagai anak yg cuti pada minggu tuh.aku ngan abg aku kene la anta mama tersayang ke salah satu airport yg termaju di dunia, KLIA.agak bangga la skit ngan statement tuh sbb aku nie anak MALAYSIA.credit to Tun Mahathir sbb memajukan malaysia.





as usual, even da smpai cnie banyak kali, tapi aku still terpesona ngan kecanggihan airport nie.itu xpe lg.tp bnyak kali dtg pon, aku still sesat jalan.kalo sengsorang xpe.ni skali ngan abg aku.letih gak skit.haha.tp xpe.pengalaman.





lama gak la lepak situ sblum mama gerak.adela sejam lebih.sbb nk setel tiket lg, seat lg, beg lg.leceh gak nk naek kapai terbang nie.haha.lepaih tu bru la aku say babai kt mama.sedih gak la sbb wisau mama g negara orang.takot pape jd.tp sebagai Islam, doa tu penting.





alhamdulilah.mama selamat pegii ngan selamat balek.dpt gak la ole2.time kt sana ade gak mama kol nk blikan gitar tp aku yg xnk.sbb harga lebih kurang.baek bli kt Malaysia.t papehal senang.tp still xpat t-shirt "i love jakarta" ngan "i love bandung".mama ada bli tp saiz plak kecik.sama ada aku yg gemok or indon tu tesalah amek.huh.tp still ade jek ole2 dri mama.thanks mama.mmuah.love u.

No comments: