Sunday, May 6, 2012

Gamer.Gamer!!

Sebagai student, aku rase memang tak di nafikan bermain game adalah keperluan. ibarat mcm makan gak la. cuma ni x kenyang jek.nak2 kalo laki2. fuhhh.cukup syiok maen game.xkesah korang maen game ape. PES ke COUNTER STRIKE ke DOTA ke ZUMA ke DINNER DASH ke.yg penting game.semacam ngan aku.aku suka gile maen COUNTER STRIKE.mati hidup balek balas dendam.kalo maen ngan membe2 kompem lg best.leh maki2 skali.hahaha(jgn ikut).maen game plak x ingat dunia.

Dari pagi……..


Sampai petang…….


Bawak ke malam……


Sampailah satu hari……


ni lah puncanya aku x memblogging.

Ohhh tidak.amekaw.nk sangat maen game kn.berasap laptop aku.try on kan xbleh.aduhhh.time2 ni la nk rosak.salah aku jugak asyik on 24 jam jek laptop tu.skang rasekan lah.semak gak pale aku kalo xda laptop nie.wat keje susah.esaimen lagi la.terpaksa la aku simpan dlm locker.lama gak laptop aku hibernasi.dlm sebulan lebih.ni baru betul2 hibernasi.hahaha
p/s: maen game bleh tapi beringat2lah.ade benda yg lg penting dri game.lg satu, omputeh penah ckp khas untuk wanita. “KALAU LELAKI TU PAUSE GAME SEBAB ANDA, KAHWINI DIA”.(aku selalu pause game bls msj/angkat call, ramai gak kene kawin ni)hahahaha.LOL




No comments: