Thursday, September 9, 2010

mula2 aku knal dlu...


mase ni aku bru masuk form 4.time tu rmai owg ckp yg form 4 ni "honeymoon".meh cni sape yg ckp tuh bia aku sumbat kek bulan lam mulut dye.susah ade la.sbb nk kene blaja bnda baru.huhu.skola aku cm bese akn dpt student baru.form 4 baru masuk.sapa yg cemerlang lam PMR dpt la masuk SBPIJ nie.haha.
tp kisah nie bermula time laen.time tuh bulan april x cilap aku.ade second intake masuk.aku pun wat mcm endah x endah jek.sbb yg 1st intake aku da involved.so mls la aku nk amek port.smpai la satu hari tuh...


***



aku nk g tandas.klas aku blah dpan.so, kalo nk g tndas kene lalu kelas form 4 laen.then bru la smpai tndas.mase aku ondaway ke rumah setan tuh, dengan tidak semena2, mata aku "termenggatal" pegi jenguk kt klas 4HR(Harun ar-Rasyid).kelas budak2 teknikal.berderau darah aku time nie.lg truk dripd aku nk amek result PMR dulu.



aku ternampak benda yg aku x pnah nmpk sebelum nie(jgn pk laen).
"budak baru kot.aku x pnah nmpk pun muke,"monolog aku smbil berjalan ke tandas.
balek dri tndas aku toleh lg nk tgok budak tuh.sah, memg comel cik mek molek.time tu tibe2 terdetik dlm hatiku,"nk usha la budak nie".aku da pasang tekad.
start pada hari tuh,setiap kali aku lalu kelas dye msti aku pndang dye.n berharap sgt la yg dye akn pndang blek.tetapi...haram xdak.siapalah aku untuk memintal buih.huhuhu.time tu Muhd Azhan n Ahmad Kamil la bergilir2 ikut aku yg sengaja wat2 g tndas.caya la bro.korg bnyk tlong aku.


saje2 jek sbb tibe2 teringat cmne mule2 dlu aku berkenan kt Cik F.

No comments: